Oldalak

2013. július 14., vasárnap

Levendula párnácskák

A levendulás táska után levendulával töltött párnácskák következtek. Tiszta levendula illatú az egész lakás :)

A tölteléket kolléganőmnek köszönhetem. :)

Alapanyagként mindenféle cifit-cafat anyagmaradékot, szalagokat, csipkéket használtam fel. Nagyon élveztem az anyagok összeválogatását.

Ki is próbáltam a varrógép néhány programját, melyikkel mutat a legjobban a foltok összevarrása.

Természetesen, hímeztem is :) Egy kis lila virágot, meg különféle levendulákat: kicsit, nagyot, színeset, barnásat...

Ez lett a kedvencem:

Száröltést, margaréta öltést és francia csomókat használtam. Sok-sok francia csomót :D

6 megjegyzés:

Palkó írta...

Nahát, csak nem Te is...??? :)))
Látom, Te sem ragaszkodsz a "hagyományos" színekhez :)
Nagyon jók lettek!!!

evikusz írta...

Hát! Szezon van vagy mi! :D

Köszi!!!

Névtelen írta...

Levendula illatpárna kell!
Mindenkinek a saját ízlése szerint, de az illat ugyanaz❤
Ez az utolsó képen a kedvencem:-)

Vera írta...

Most van ideje, ugy mond a szürete a levendulának...Én csak leszedtem, ihlet még nem jött.Viszont Te szépségeket készítettél..

Manka írta...

Szépségesek! Most már nekem is kell egyet készítenem, annyit láttam mindenhol :)

Jutka írta...

Szépek!! Különlegesek, kedvencem nekem is az a hosszú:) Átnézve, gondolva különleges öltéseket is használtál. Egyszer szeretném kipróbálni. Hasonló szalagot beszereztem még a tavasszal, ideje volna használni..... ötletet adtál:)))