Oldalak

2013. július 13., szombat

Levendulás táska

Egy igazi, nyári táskát sikerült összehoznom. A Nyári táskafesztivál Villő táskája ihlette.

Telis tele van zsebekkel.
Kívül van 4 zseb, belül 2 + 1 kulcstartó karabiner.


Az egyik külső zsebet 3 felé választottam a vállpánt mentén, de a túloldalit egyben hagytam, így ha szükséges, gyűrődés nélkül tudok szállítani A4-es méretű iratokat.

A zsebek dress it up gombokkal, a táska pedig cipzárral záródik.
A külső zsebek íveit farkas foggal hangsúlyoztam.



A táska fő részébe vlies-t is varrtam, ettől ilyen jó a tartása és a kinézetének is kölcsönöz egy kis pihe-puha érzetet.

Tegnap fel is avattam, nagyon kényelmes hordani. Jó nagy, így még a féltégla pénztárcám is lazán elfér benne, sőt! Még marad hely egyebeknek is.

5 megjegyzés:

Ancsi írta...

Egy ilyen kéne nekem is! :) Pakolós és csodaszép! Gratulálok, használd egészséggel! :)

Palkó írta...

Ez nagyon-nagyon-nagyon...!!!
Olyan ügyes vagy!!! :)

Névtelen írta...

Szép, kellemes, hangulatos, jó nagy táska.Tele klassz fumkcióval.
Gratulálok!

Vera írta...

Csinos és jó kis pakolós...Gratulálok!

evikusz írta...

Köszönöm :)