Oldalak

2013. április 21., vasárnap

Mindenféle

Remélem, szép hétvégét tudhattok magatok mögött!
Én nem voltam túl szorgalmas most, de azért hoztam egy kis mutogatni valót, úgy zusammen mindenfélét a múlt hétről.

Itt van mindjárt 3 db keretezett kép. Ezeket már korábban mutogattam, most csak a keret a lényeg :)

Az elefántokhoz volt a legkönnyebb megtalálni a keretet. Nem tudom, a képről mennyire látszik, a keret külső széle olyan, mintha picit megégett volna, füstös lenne. Amint megláttam, tudtam, hogy ez lesz AZ!

A farkasnak is sikerült eltalálni a keretét. Bár a képen leginkább kéknek látszik, valójában van némi szürkés árnyalata, így ha ránézek, a hold jut az eszembe. A paszpartu is enyhén ezüstös beütésű.

A kacsáknak eredetileg valami színes keretet szántam, sikerült is kiválasztani egy zöldet, de később kiderült, hogy az nincs, amit szerettem volna, de már nem volt kedvem visszamenni, újra keresgélni, majd megint várni és újra elmenni a képért, így a zöld keret barna változatával megelégedtem látatlanban, mert ezt az üzletben dolgozó hölgy ajánlotta telefonon... Persze, ez sem rossz... csak nem zöld :D

A végére pedig egy kis hímzés és horgolás maradt. A kis horgolt terítőt Zsuzska várában láttam meg, nála megtaláljátok a mintát is! Igazából, nem tudom, hogy terítő, könyvjelző vagy valami más lesz-e belőle, annyi bizonyos, hogy sárga :D
A hímzések pedig a Keresztszemes Magazin régebbi számainak ajándék mintái.
Egyelőre, nem készítek belőlük semmit, ezek mennek a vésztartalékos dobozkámba :) Néha jól jön, ha nincs idő hímzésre...

4 megjegyzés:

Palkó írta...

Szuperek lettek a keretezett képek! Mind jó nagy munka! :)
Azt hittem, anyáknapi képeslapokat készítesz... persze vésztartaléknak is szépek! :)
A horgolás most nem megy, de én is bespájzoltam Zsuzskánál az ötletet - a Tiéd is nagyon jól sikerült darab! :)

Vera írta...

Jók a keretezett képek!
Milyen klassz ötlet, hogy már most pájzolsz...én is....
Szépek ezek a kis hímzések...
Nem látom jól a farkas is xszemes? vagy goblen?
A horgolásom szatyorba, ha megyek orvoshoz....ügye hiába van időpont.....van hogy sokat ücsörgünk.....és nem szeretek tétlenül lenni

Jutka írta...

Szép keretezett képek fogják díszíteni a lakást, vagy ajándék lesz?
Jó ötlet az előre hímzés majd jó lesz egyszer talán én is kipróbálom:))

evikusz írta...

A keretezett képek egyik sem hímzett. Kettő festett, egy meg karckép (a farkasos). Nálunk vannak kirakva a nagy szoba falára. Játékboltokban lehet hozzájuk jutni. Nem olyan nagy munkák, inkább csak agyzsibbasztók, mert nem kell gondolkodni sokat, csak a vonalon belül maradni :D

Én sem szeretem a tétlen ücsörgést. Az egész orvososdiban ez a halálom...