Oldalak

2013. április 12., péntek

Babaköszöntő

Másodjára készítettem el ezt a képet Ágota barátnőmnek. Először 2008-ban és most.
Az első kép ugyan így néz ki, csak a név és a születési adatok mások.

Nagyon örültem, amikor Ágota megkért, hogy Máté után, Benjinek is hímezzek egy ilyen babaköszöntőt, mégpedig két okból:
- egyrészt innen (is) tudtam, hogy az első sikert aratott,
- másrészt, nem kellett agyalnom rajta, hogy mit készítsek :D


A hímzést, sötétkék 14-es aidára böktem, a holdhoz és a feliratokhoz ezüst metalic fonalat használtam. A keretezőnél, vagyis az üzletben, ahol leadtam keretezésre a képet, nem volt ezüst paszpartu minta, de megkértem a hölgyet, hogy szóljon a keretezőnek, ha van ezüst paszpartuja, akkor azt használjon. Szerencsére, volt :)
A sötétkék kerettel pedig tényleg ugyan olyan lett, mint az első.

Sok boldogságot és egészséget kívánok ezúton is :)

3 megjegyzés:

bledina írta...

Nagyon szép kis babaköszöntő lett! Így ismeretlenül is gratulálok a barátnődnek :)

Vera írta...

Guszta darab lett! Gratulálok!

Palkó írta...

Szépet alkottál! Örök emlék... legalább nem felejti el, mikor van a szülinapja :-D