Oldalak

2014. május 24., szombat

Lapos elefántok

Egyik kolléganőm szintén babát vár és szerettem volna meglepni egy-két aprósággal.
A horgolt babacipőket már mutattam, azok közül a zöldet neki készítettem.

És még az egyik elefáni is az övé lett... vagyis a babáé :D

A másik fánit a másik kolléganőmnek, vagyis a kisfiának varrtam, ugyanis ő nagyon szereti az elefántokat.
A visszajelzés tőle: "Nézd, Anya! Ez egy csodálatosan szép elefánt!"
Hát létezik ennél szebb dicséret? :)

Egy kis "technikai leírás":

Az ötletet egy régi könyvemből vettem, de ott sajnos nem volt elefánt minta, így a körvönalat én rajzoltam meg. Lényegében egy test  és egy fül szabásminta kellett hozzá.
Az elefántok maradék filc anyagból készültek, a farkincájuk összefont fonalból, egy csomóval a végén. Szemeik gombból vannak.
A füleiket úgy csináltam meg, hogy a közepét egy kicsit bevarrtam, mint a szűkítőket szokás és ezután varrtam fel a fejre. Így egy kicsit szétállnak.
Szemből viccesen néznek ki :D

Nagyon egyszerű volt elkészíteni. Sajna a fehér filcem ezzel el is fogyott, legalábbis a nagyobb darabok. Vettem újabb adagot, de az nem teljesen fehér. Ha lesz rá még időm, csinálok egy-két vicces lapos állatkát :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy te milyen kedves vagy! A cipőcskéket megcsodáltam már a múltkor, nagyon édesek .Mikor ilyen édes kis holmikat látok,mindig sajnálom, hogy amikor az én gyerekeim voltak olyan picik én még nem tudtam horgolni ilyesmiket. 45- ös lábikóra meg már muris lenne :) :)

A fánik nagyon cukik , valóban a kisgyerek szájából elhangzó igazán szívből jövő , őszinte dicséret a legszebb visszajelzés ....

Névtelen írta...

Szemből tényleg vicces,olyan mint egy rája:-D,de oldalról valami hihetetlen édes:-)Az én kedvenc állatom is az elefánt,úgyhogy átérzem a kolléganőd kisfiának boldogságát,mert Évi az elefántjaid nagyon kedvesek:-)

evikusz írta...

Úgy látszik, a blogger ma megdupláz mindent :/

Annyi baj legyen!

Köszönöm a kedves szavakat! :)

Évi, a 45-ös lábra is lehet horgolni, mondjuk mamuszt, és ha horgolsz rá egy virágot vagy pillangót, még cuki is lesz :D

Palkó írta...

Ezek az elefánik tényleg nagyon jók lettek, így nem csoda, hogy sikere van!
Persze Neked minden egyszerű, amit varrni kell... :-D
További szép hétvégét Nektek! :)

evikusz írta...

Neeem iiis! :P :D

Pont most írom a következő bejegyzést, ahol beszámolok arról is, hogy mennyire nem volt egyszerű megvarrni :D