Oldalak

2014. május 27., kedd

Karácsonyi RR - 5. kép

Régóta nem volt már nálam újabb kendő, de most kaptam kettőt is. Illetve, valójában 3-at :)

Elsőként azt hímeztem ki, amelyikkel gyorsabban végezhettem, hogy még a szülés előtt meglegyek vele.

Ez az angyalka a csapat legfiatalabb tagjának gyönyörű, csillogó kendőjére készült.

Laura 11 éves és anyukájával, Judittal együtt vesz részt az RR-ben.

A 3. kendő, amit kaptam, az enyém. Azon is szintén ezek az angyalok vannak.
Bár, ha a helyes sorrendben haladunk, még nem kellett volna visszaérkeznie. Nem tudom, hogyan tett szert előnyre :D


Majd egy karácsonyi bannert készítek belőle, talán ajtódísz lesz vagy csak egy falidísz... majd meglátjuk :)



Köszönöm mindenkinek a munkáját!!!
Nagyon tetszenek az angyalkáim! :)


2 megjegyzés:

Palkó írta...

Édesek ezek az angyalkák!
Valahogy sejtem, miért vettek előre Téged a többiek... :))))

Fáni írta...

Nagyon szépek :)