Oldalak

2014. március 28., péntek

Mózeskosár betét

Mint ahogyan az előző bejegyzésben írtam, ideje lenne nekilátnom azoknak a holmiknak, amiket szeretnék elkészíteni a babának még a szülés előtt.

Ez a két mózeskosár betét volt az első ami elkészült.


Arra gondoltam, hogy ez majd jól jön, ha sétálni megyünk és nem kell takarót hajtogatni alá, hanem ezt a betétet csak aláteszem és ha koszos lesz, akkor mehet a mosásba, mert kettő van belőle.

Először csak simán betétet akartam varrni, semmi extra, de aztán úgy gondoltam, hogy mégis varrok rá valami díszítést. Be van tárazva pár szép szalagom, hát most ideje volt ellőni őket :)

Végül az egyikre három, egymás mellé felvarrt kék szalag került a lábrészhez, a másikra pedig egy-egy barna virágos szalag a fej- és a lábrészhez is.
A belsejébe két réteg vliest varrtam, így puha is, de azért nem túl puha.

A mózeskosár alapját körberajzoltam, így a betétek pontosan illeszkednek a aljába. Se túl nagy, se túl kicsi, pont jó :)

Azt nézegettem, hogy kis átalakítással majd a babakocsi sport részébe is használni tudom. csak a pántoknak kell varrnom majd egy-egy lyukat. (gomblyuk varrásra gondoltam, persze pánt szélességben) De azt majd akkor...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tetszik,szép és praktikus!
Használjátok majd jó egészséggel!

Palkó írta...

Szépek lettek!
Nagyon aktív vagy, úgy látom :)