Oldalak

2012. szeptember 13., csütörtök

Ősz

Nem tudom ki hogyan kezdte hímzős pályafutását, engem annak idején ősszel támadt meg a betegség.
Még emlékszem az első keresztszemes újságomra, amit megvettem. Tele csodaszép őszi mintákkal...

Mivel most költöztünk, nagyon új munkákra nem volt időm (és még mindig nincs varrósarkom), ezért címkénként kezdtem kirakni a facebookra a régi bejegyzéseket. 
Gondoltam, ma - amúgy is esik az eső, fúj a szél - lehetne az ősz a téma, mire rájöttem, hogy annak ellenére, mennyire szeretem az ősz hangulatát, alig van őszi képem.

Letúrtam legrégibb képalbumom legaljára és csak ezt a pár képet találtam. :D


Ráadásul a tökös még félkész állapotban van, mert ezután még hímeztem rá egy kék keretet, aminek a bal alsó sarkába került a kis tök.

Persze, ezek a dolgok már nincsenek a birtokomban, elajándékoztam őket. A gombákat például a sikeres alapfokú nyelvvizsgám után az angol tanárnőm kapta. A gyerekeinek szeretett volna könyvjelzőket, gombának és katicának kellett rajta lenni, de azért ne legyen egyforma, hogy meg lehessen különböztetni őket :)

Akkor hímeztem először kis lyukú anyagra. Befontam a hajam tőle, de azért megérte :D

Nincsenek megjegyzések: