Oldalak

2012. szeptember 5., szerda

100-as játék vége, eredményhirdetés

Kedves blog olvasók, játékban résztvevők :)

Június közepe táján elkészítettem egy hímezhető táska szettet, azzal a céllal, hogy majd, ha összegyűlik 100 like a Facebookon a blogra, kisorsolom Közöttetek.

Eleinte lassan gyűltünk, gyülekeztünk, mígnem a múlt hét vége felé hirtelen, mint a villám, csak más, megugrott a létszám.

Mint már említettem, óriási költözködésben vagyunk, és erről az egészről gyakorlatilag lemaradtam, már csak azt vettem észre, hogy túl rohantunk a 100 résztvevőn és két takarítás meg egy kupac zsák között sorsolni kell.

Amit persze egyáltalán nem bánok, már csak azért sem, mert így legalább van kifogásom, hogy miért állok meg egy kicsit pihenni :D

Nem is húzom tovább a kedélyeket, a szerencsés nyertes:


aki ezt hímezné a táskára:

"Én valami szép indás növényt, pl. mint matyó vagy kalocsai hímzés motívumok, vagy pillangókat:)"

Gratulálok!