Oldalak

2012. április 8., vasárnap

Gyerek könyvjelző


Ezt a könyvjelzőt készletben vettem. Nem hímeztem ki azonnal, ahogyan anno erre utaltam is, inkább talonban tartottam és néha-néha öltöttem bele egy picit. Most pedig megtaláltam a dobozkám alján és kedvet éreztem a befejezésére.

Elég lett volna, ha a készletben található vasalható bélést (vagy mi fenét) rávasalom a hátuljára, de úgy gondoltam, hogy nem árt megerősíteni egy kis varrással sem az egészet, meg a bojtot a végén.



Na meg azért is, mert indokot kerestem, hogy használhassam a varrógépet ;P
A felső szál fekete, az alsó viszont fehér lett. Így egyik oldalon sem olyan feltűnő a varrás, a színoldalon meg sem látszik :)

Sajnos, nagyon kevés fonalat adtak hozzá, a fehér háttérre alig lett elég a fonal. Így a nagyobb színfoltokat sporöltéssel kellett megcsinálnom. Így viszont nem lett szép egyenletes a hímzés felülete :(
Amint látjátok a bojtot sem sikerült egy színű fonállal elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések: