Oldalak

2010. március 23., kedd

Miket össze nem álmodok...

Képzeljétek el!

Ez akkor történt, amikor a kis fehér nyuszinak vettem fonalat.
Már előtte is láttam Juditék webshopjában a Via gobelin könyvjelzőket. És az üzletben is volt belőlük pár. 

El is játszottam a gondolattal, hogy veszek egyet, de végül mégsem szántam rá magam.

Tegnap hajnalban meg azt álmodtam, hogy egy ilyet hímzek...
De, hogy ez hogyan jött elő ennyi nap után?!?! Azt nem tudom...

Úgyhogy ezen felbuzdulva el is mentem aznap délután a Röltex-be és vettem egy készletet.

Erre esett a választás:


A kérdés már csak az, hogy mikor hímzem ki :D

3 megjegyzés:

Helen írta...

Olyan édi pofája van!

Móni írta...

Én is szoktam ilyet álmodni, hogy hímzek, vagy farmozok. :) Jó álmomban is hímezni. :) Nagyon helyes!

evikusz írta...

Móni, játékkal én is szoktam álmodni, ha valamibe nagyon belemelegedek... De akkor kénytelen vagyok kikelni az ágyból, akár hajnali kettőkor is, hogy az álmomban felállított stratégiát azonnal tesztelhessem :DDDD