Oldalak

2009. június 3., szerda

Tik-Tak

Az óra és a kisegér

Tik-tak-tak,
tiki-tiki-tak,
az egérke az órára
felszaladt!

Bam-bam! Üt az óra délre,
leugrik a kisegérke!
Tik-tak-tak,
tiki-tiki-tak!

A fenti kis versikének semmi jelentősége, hacsak az nem, hogy ez jutott eszembe, mikor beírtam a bejegyzés címét :)

Tegnapig sikerült betartanom a mindennapi hímzést. Tegnap viszont egy öltés nem sok, annyit nem raktam a képembe. :( 
Este kilenckor jutottam a dolgaim végéhez, akkor meg már olvadt zselé volt az agyam helyén.

Most nem olyan nagy a haladásom, mint első alkalommal, mikor mutattam. Megint olyan részhez értem, hogy a "nem fehéret" hímzem és ez biza lassan megy. 

Viszont, nem sokára áttérhetek másik lapra is. Elértem a csokrot és az első masnit a ruhán. Egy kis színt viszek bele a napokban (remélem, már ma).


5 megjegyzés:

Krisztina írta...

Nekem tetszik, de el sem tudom képzelni, hogyan leszel kész...:D

evikusz írta...

Hát köszönöm a bíztatást :)
Igazán jól esik ez a pozitív hozzáállás a dolgokhoz, ez nekem is hasonló gondolatokat juttat eszembe, ami igazán jót tesz mind az önbecsülésemnek, mind pedig a reményemnek, hogy elkészülhetek vele időre. :)

unikat írta...

Szerintem pedig határozottan látszik,hogy haladtál.
Nekem is voltak napok, amikor sehogy nem akart a hímzéshez kedvem kerekedni, s csak meglettem a végére valahogy.
Ma vagy holnap tutira szárnyalni fogsz.

Hencsi - bneheni írta...

Évi, kész lehetsz vele, hisz még csak most kezdődött a június!! Még simán van 2,5 hónapod. Ha tényleg nem veszel elő addig semmit, és mindig öltögeted, akkor kész leszel! (júli. 18-án csuda sokat fogsz haladni, majd meglátod :D:D:D ) Ha meg mégsem, akkor mi lesz? Na bumm. Akkor megmutatod nekik, ahogy éppen áll, és megígéred, hogy nagyon fogsz vele sietni. Szerintem akkor sem dől össze a világ. Én veled vagyok!! Meg lesz az :D:D:D:D

evikusz írta...

Unikat, Hencsi :)

Köszönöm!

Nem a lelkesedésemmel van a baj, hanem azzal, hogy pont akkor, amikor beszereztem már mindent a képhez, elhatároztam, hogy minden nap öltök bele, mintha csak összebeszéltek volna az események, hirtelen két olyan meló is közbejött, amit nem utasíthattam vissza. :/

Eddig semmi, most meg aztán csőstől...

De még nem adom fel :)
Meg különben is, szeretem hímezni ezt a képet.

Heni, igazad van, hogy nem dől össze a világ, de azért, hogy dagadna a mellem, ha bekeretezve mindenkinek megmutatnák :D