Oldalak

2009. június 18., csütörtök

Teás játék - ma postázom


Ím a teás játékra szánt ajándékom. Legalábbis az egyik. A többiről is készítettem képet, de azokat majd lehet hogy csak este, de valószínűbb, hogy holnap szedem le a telómról.


Ez egy szatyor illetve annak a zsebe akar lenni. A szkenner megint megbűvölte a színeket, nem ennyire élénk. A sárkány háttere sokkal inkább olyan bór színű és úgy néz ki, mintha a reggeli napsugár rá világítana :) Nekem nagyon tetszik.
Megint sikerült olyat csinálnom, amit én is szívesen megtartanék :D
A zseb felvarrása itt is kézzel történt, próbáltam szépen megoldani a helyzetet, a jobb oldal kissé csálé lett, de azt hiszem ez még belefér...
Maga a szatyor - mint azt korábban említettem - már meg volt régebbről, csak nem volt használva. Így most kapott egy újabb esélyt :)

A kis virág igazából egy gomb. Ha összehajtják a táskát, a fülét be lehet akasztani ebbe a gomba és így praktikusan elfér kis helyen is. Az ötletet Helen adta, még a jó múltkor, amikor Lilangnál voltunk :)
Köszi Helen!

Akkor várjátok a postást! :D

3 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Ez tök jó!
A hímzés nagyon szép!
A gomb szuper ötlet, főleg ha egy teli táskás kismamának küldöd. A kézivarrás meg nagyon jó ahhoz képest, hogy ezt te kézzel varrtad. Elárulom, hogy én ma már gombot is géppel varrok fel... Tehát: le a kalappal:-)

Melus írta...

nagyon yoo lett:)
irigy vagyok a sárkánykáért:);)

Krisztina írta...

Én kaptam és köszönöööööööööm!!!:D:D
Imádom a szatyit (főleg...:D), minden nap, folyamatosan használom varrós tatyónak...:D