Oldalak

2009. május 3., vasárnap

Hétvégi termés

Na hát hol is kezdjem? Talán a legfontosabbal:
Megérkeztek a fonalaim!
Fantasztikus hír ugye? :D
Először kiderült, hogy egy héttel később adták fel, mint ahogyan én számítottam rá, aztán mikor továbbra sem jött, kezdtem aggódni megint. A postán utána érdeklődtem, ahol megállapították, hogy még nincs az országban. Hurrá! Marha boldog voltam :/ Akkor már (az egy hetes eltéréssel együtt) 4 hete vártam rá. Pedig általában 2 hét alatt szokott megjönni.
Április 30-án viszont vigyorogva dolgoztam le a hátra lévő néhány órát és alig vártam, hogy hazaérve beletúrhassak a csomagba.
Gondolom a vámosok izgatottsága is kb. ilyen mértékű lehetett, mert felbontották a borítékot. Összekócoltak egy motringot, aztán egy vámos
cetlivel, majd a Magyar Posta ragasztó szalagjával leragasztották a csomit.
A párom jobban fel volt háborodva, mint én. A magam részéről annyira örültem, hogy épségben és hiánytalanúl megérkeztek, hogy nem is nagyon izgatott, hogy kábszernek néz
ték a fonalakat...

Nem sikerült túl jó képeket csinálni, mert próbáltam a világos órákat hímzéssel tölteni, így a fotózás csak lámpafénynél sikerült.

Vasárnap dél körül így nézett ki:


Este pedig így:


Azért egy picit haladtam ugye? :) Már látszik valami a jobb alsó sarokban, ja és kivégeztem egy oldalt, persze nem egy egész A/4-es volt :D
A képen nem látszik, sőt szabad szemmel is csak nappali világosságban, de ez a barna paca kb. 4-5 színből áll. Élvezetes volt úgy hímezi, hogy a két külön kódolású szín majdnem egyforma... Csodálom, hogy nem rontottam el.

És még ezen ügyködtem:

Már egy kicsit több rózsa van rajta, de már nem volt kedvem fotózkodni.

Ezeket pedig múlt héten hipóztam... azaz festettem :) Amikor a párna huzat anyagát is.
Vödörben festettem, kb. 5 liter vízben (ez volt az első anyagfestésem, úgyhogy nem túl kreatív). No - mondom - ez elég sok festék, hamar dobok még bele pár darab anyagot. Aztán ezeket találtam.
A végén úgy gondoltam, hogy ez a sötét kék elég uncsi, úgyhogy hamar nyomtam rájuk egy kis Domestost. Nem nagy szám, sőt az a hosszúkás elég trutyin néz ki :) Nem baj, majd a hímzés eltakarja...


Éééés átadtam anyunak a terítőt is. Nagyon örült neki, azonnal kitette az asztalára. Na ezt nem fotóztam még le.

4 megjegyzés:

Lilang írta...

A rózsás szív lesz?
Na ugye, hogy nem volt nehéz a festés?
A hypózás is jól sikerült :)

evikusz írta...

Hát nem vészes :) Majd a kertben lehet pacsálni :D

Igen, szív lesz, még pedig ez itt oldalt, a gyűrűpárna :)

unikat írta...

Ez a szivecskés minta megfogott. Nagyon tetszik!!

Delfike írta...

Nagyon rég mutattad a Haed képet.
:(