Oldalak

2009. május 4., hétfő

Feladtam a csomagot

Feladtam a sárkánykámat a postán. 
Érzékeny búcsút vettem tőle :)

Remélem épségben megérkezik.

Írtam hozzá egy kis levélkét, aztán jól körberagasztottam a borítékot, majd rájöttem, hogy a levelet kint hagytam... :/
Néhány percig a jobb kezemben lévő borítékra, majd a bal kezemben lévő levélkére tekingettem, aztán úgy döntöttem én nem bajlódok újra a csomagolással, a boríték tetejét megbontottam egy picit, hogy a levél beférjen, aztán újra jól körbe ragasztó szalagoztam :D

2 megjegyzés:

Miaanya írta...

ÉS én már meg is kaptam:)
Nagyon nagyon köszönöm!!!
Annyira édes kis sárkány, imádom:))
Nem is mertem belegondolni, hogy esetleg az enyém lesz. Még egyszer köszönöm és remélem a te ajándékod is hamar megérkezik:)

evikusz írta...

Jajj de jó, hogy tetszik! Nagyon izgultam, hogy sikerül-e örömet okozni :)

Nagyon nagyon szívesen!!!

:D