Oldalak

2009. április 6., hétfő

Hétvége

Szombaton Lilangnál voltam Helenwolffal együtt. Nagyon jól éreztük magunkat. Én legalábbis biztosan :)

A Lányok kitalálták, hogy készítsünk szatyrokat. Sokat nem tudtam segédkezni, mert nem tudok varrni, de amíg Helen kivágta az anyagot, addig barikat gyártottunk Lilanggal. Aztán Lilang összevarrta az anyagokat Helen segítségével. Én meg próbáltam ellesni a trükköket, hátha egyszer megtanulok varrni :)


A képeket Lilang készítette

A nap végére kiderült, hogy az egyik szatyrot nekem készítik. Nem számítottam rá, de nagyon jól esett. Úgyhogy egy egyedi kézzel készített szatyorral és egy kisebb bari nyájjal értem haza este 21:45 környékén. :)
Köszönöm Lányok!

Vasárnap reggel arra keltem, hogy muszáj kipróbálnom nekem is a textil virág készítést, amit Helen előző nap mutatott. Előrángattam egy rissz-rossz törölközőt és abból hoztam össze egyet. Magamhoz képest egész jól sikerült :)

Aztán elmentünk anyámékhoz zabálni :) Egy kicsit tudtam hímezni a terítőjét (már csak 2 és fél kis virág).

Miután haza értünk, a teás játékhoz elkészültem egy ajándékkal. Remélem, hogy az ajándékozottnak is annyira fog tetszeni, mint nekem. De ez meglepi!

No és tegnap volt a napja, hogy elkezdtem a Secret Doorway-t.
Egyetlen probléma, hogy a fonalak még nem érkeztek meg. Akartam venni két fonalat, hogy el tudjam kezdeni a hímzést, de persze pont abból nem volt a boltban, amiből a legtöbb van a jobb alsó sarokban, mert hogy azt neveztem ki start saroknak.

Nem tudom, hogy hogyan fogok vele haladni, egyelőre az eleje könnyű lesz mert sok egyszínű blokk van benne... No meg kellenének a fonalak is :)

1 megjegyzés:

Lilang írta...

Örülök, hogy jól érezted magad :)