Oldalak

2009. április 24., péntek

Dragon of water - avagy kék játék

Nem bírom ki, annyira tetszik, hogy muszáj megmutatnom.
Az érdekesség kedvéért csináltam egy képet kontúr nélkül is.

A kék játékra készült, remélem tetszeni fog annak is aki kapja... Gyerekes dolog, de nagyon izgulok :) Ez lesz az első ajándékozásom.

A fémes fonal egy Kreinikre hasonlító occsó cucc, de nagyon jó vele hímezni, szóval, ha fémszállal kell majd valamit csinálni ajánlom, használjátok ezt a fajtát.
Ja és öt napig hímeztem néha több, néha kevesebb időráfordítással. Nagyon élveztem! Sok pozitív energia van benne :D

A minta ingyen letölthető a Dragon Dreams oldaláról, négy társával együtt.

Helen, ha rákattintasz a képre, megnézheted közelebbről a szemét, meg az orrát. A talin kérdezted, hogy hogyan csinálják mások az ilyen 3/4-es 1/4-es öltéseket. Nem tudtam megmutatni, mert pont olyan kép volt nálam, ahogy most már nem csinálom az ilyen öltést :)
Szóval én így szoktam, és látod, eltakarja a kontúr :)

6 megjegyzés:

unikat írta...

Nagyon szép meglepi!
Tuti, hogy tetszeni fog.
S a linkajánlót köszi, találtam ott még unikornist is, amit a lányom miatt el is mentem.

evikusz írta...

Szívesen!
Ha már ingyenes...

Majd máskor is kirakom az ilyen legális mintákat.
Jobb oldalt a terveim közötti tök fejet is le lehet tölteni, ha képre kattintasz...

Rain írta...

Hú de szép lett! Már kezdem sajnálni, hogy épp ebben nem veszek részt :)

evikusz írta...

A hímzés az jó lett, de hogy ami készülni fog belőle, az mennyire lesz jó... Majd meglátjuk :D

Lilang írta...

Jó ez a kék :)
Biztos tetszeni fog a gazdájának :D

Helen írta...

Köszike, hogy gondoltál rám!