Oldalak

2017. július 25., kedd

Óvodás zsákok

Eltelt 3 év. El se hiszem.
Most hoztuk haza a kórházból és máris ovis lesz.

Csiga lesz Ákos jele. Természetesen, hímeztem neki csiguszokat és varrtam egy ovis zsákot is neki.


Nem bonyolítottam túl a dolgokat, két zseb felül, kettő alul.


Az egyik képre rávarázsoltam az ÁKOS nevet is :)

A másik ovis zsák Ákos egyik csoporttársának készült, Lénának. Ő lesz a napocska.

17 darabból áll a nap, az arca hímzett

Kérésre szivárvány is került a zsákra, ez egy rávasalható textil matrica. Azért a biztonság kedvéért varrással is rögzítettem. 

Összesen 3 zseb van rajta.

Mindkét zsáknak varrtam egy kis mélységet is.
A tavalyi Sacis zsák amúgy annyira bevált, hogy a szülőin azt a zsákot mutatták be, mint követendő példát :)
Nem kicsit dagadt a keblem a büszkeségtől :D

1 megjegyzés:

Palkó írta...

Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok!