Oldalak

2016. június 4., szombat

Bagyóca és Peppa malac


Nem olyan régen rendeltem transzfer papírokat. Még sosem használtam azelőtt, ezért, mielőtt nekiestem volna vasalóval a ruháknak, csináltam próbát.
Aztán annyira megtetszett a próba, hogy úgy gondoltam, két kis játszótéri barátot is meglepek velük.


Peppa malacot és tesóját Saci kapta, Bogyót és Babócát pedig Blanka.

Ákos is szereti Bogyóékat (én csak Bagyócának hívom őket), így természetesen, neki is készítettem pár szereplős gárdát :)

A hátuljukra mágnes került, így hűtőmágnesként is használhatók. Külön jó, hogy nem laposak, mert nálunk a lapos hűtőmágnesek mind eltűntek a szekrények alatt :/


2 megjegyzés:

xJuDesign írta...

Nagyon jópofák :) Ügyes vagy, hogy kipróbáltad ezt a technikát is.

Palkó írta...

Hogy ez mekkora jó ötlet!
Nagyon szuperek!