Oldalak

2013. június 24., hétfő

Újabb távirányító tartó

Ezt a távirányító tartót a sógornőmnek készítettem el.
Amikor nálunk jártak és meglátta a mi távirnya tartónkat, azt mondta, hogy ilyet csinálhatok neki is.
Nagyon megörültem, mert az eddig felsorakoztatott táskák közül egyik sem volt az ő stílusa, így nem is erőltettem, hogy varrjak neki is táskát, pedig nagyon szerettem volna meglepni eggyel :D

Nem rég festették a szobájuk falát halvány lilára, így a távirányító tartó fő színe is a lila lett. Már korábban megvásároltam hozzá a levendulás anyagot, de egy kicsit nehezen jött az ihlet, hogy milyen elrendezésben történjen a megvalósítás, milyen anyagokat használjak még fel hozzá.

A végén azért csak összeállt :)


A meglepetés ajándékoknál mindig izgulok, hogy vajon tetszik-e az ajándékozottnak, mit szól majd hozzá, stb... Most sem volt ez másként, de úgy láttam, sikerült örömet okoznom.

Íriszke (3,5 éves), rögtön tele is pakolta pónikkal a zsebeket :D

5 megjegyzés:

Vera írta...

Gyönyörű lett ! Színe is! Ügyes vagy!
Nálunk csak akkor maradna így, ha oda lakatolnám a távirányítókat...Örökös keresés van..

Palkó írta...

Ez is nagyon szuper lett! - de nekem a Tiétek jobban tetszik :)))

Jutka írta...

Hangulatos, szép tartót készítettél!
Csipkés levendulás, csak kedvenc lehet:)

Manka írta...

De jó kis "pónitartókát"
készítettél ! :) :)

Névtelen írta...

Nagyon ötletes!
Hát így jártál= Íriszkének horgolhatsz pónitartót:-D