Oldalak

2013. február 1., péntek

SAL - Jardin Privé - 1.


Még a tavalyi év végén kezdett el szerveződni egy kis csapat a FB-on, ahol Jardin Privé (JP) patchwork évszakok mintájának hímzésére lehetett jelentkezni. Van aki már a 3. évszakot készíti, én még csak most álltam neki az elsőnek. Aktuálisan a tavasszal kezdek.

Alapanyagnak egy Zweigart 25 ct-os vásznat választottam.

Különleges hímzésnek tartogattam ezt az anyagot. Amikor megvásároltam, még halvány lila gőzöm sem volt, hogy mi lesz belőle. Ezek a minták méltóak hozzá :)
Egyre inkább az az érzésem, hogy faliképek lesznek a végén.

1 szállal hímzem az x-eket 1 szálon át.
Szóval, nem lesz egy hatalmas darab, de a négy évszak így is ki fog tartani egy ideig. :)
Egyébiránt, egészen gyorsan lehet vele haladni. Az egyszerűsége mellett, talán a pici x-ek miatt is.

2 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon jól néz ki! :)
Úgy látom, egyre terjed a fertőzés: egy szálon-egy szállal. Azt is látom, hogy én immunis vagyok erre... :)

Fáni írta...

Nagyon szép lesz:)