Oldalak

2013. január 13., vasárnap

Marika táska Anikónak

A húgom megkért rá, hogy készítsek el neki is egy Marika táskát, annyi változtatással, hogy a füle kicsit hosszabb legyen, mint a sajátomé, így a vállára tudja akasztani.
Ilyen lett:

Az anyagokat ő hozta, így nekem nem kellett az anyagválasztással babrálni. (Azzal mindig bajban vagyok :D)

Arra gondoltam, hogy a horgolt virág helyett megpróbálkoznék valami mással, és amúgy is kaptam egy tuti könyvet a kedvenc sógornőmtől, ami telis-tele van kötött és horgolt csodákkal, de még nem nyílt rá alkalmam, hogy készítsek belőle valamit. Így végül, ezeket a pillangókat horgoltam a táskára.

Belülre varrtam egy zsebet az apróságoknak is.

Ez a táska határozottan jobban sikerült, mint a sajátom :)

1 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon jól néz ki! A pillék pedig kimondottan feldobják! :)