Oldalak

2012. november 14., szerda

Céges ajtódísz

Munkahelyem logoja ihlette ezt az ajtódíszt.



Keresztszemeken kívül van még benne szár- és margaréta öltés is. A fenyőág ötletét egy pár évvel ezelőtti Diana magazinból szedtem.

A fenyőágakat kevert szállal oldottam meg: egy szál barna Vénusz és egy szál nevenincs metalic fonal, ami szintén barna. Szebben csillog, mintha csak metalic fonalat használtam volna :)
Ráadásul így hímezni is sokkal könnyebb volt vele.

Az tetszik még benne, hogy ez nem egy tipikus céges logo, akár egy hétköznapi ajtódísz is lehetne belőle.

Természetesen, az irodánk bejárati ajtaján díszeleg mától. A kollégáknak is tetszett :)

2 megjegyzés:

Palkó írta...

Megnéztem a logót :)
Fantasztikusan jó az ötlet! Nagyon ügyi vagy!
Elkezdtem agyalni a mi logónkkal... :)

evikusz írta...

Köszi! :)

Jó móka volta megtervezni és elkészíteni :)