Oldalak

2012. október 7., vasárnap

Madárka

Emlékeztek még a szatyor szettre, amit meg lehetett nyerni?

A nyertes megkért, hogy készítsem el én a hímzést, ki is választott egy madárkát.

Aki rendszeres olvasója a Keresztszemes Magazinnak, annak talán ismerős lehet ez a galamb.

Megváltoztattam a színeket, hogy passzoljon a táskához és a díszítést kitoltam a zseb sarkáig.

Nekem nagyon tetszik :)
Jó választás volt!

Múlt hét pénteken adtam fel a postára tértivevénnyel, de valami baj lehet, mert még nem kaptam sehonnan se visszajelzést (se tértivevényes cetlit, se Gabitól egy megnyugtató visszaigazolást)  :S

Félek, hogy a posta elkutyulta.
Pedig ennyi idő alatt már meg kellett volna érkeznie.
Ha jövő héten sem lesz eredmény, megyek és valakinek a tyúkszemére lépek
>:(

Ti jártatok már hasonlóan?

2 megjegyzés:

DzsiDzsi írta...

Éviiiii, válaszoltam üzenetben, nem kaptad meg?:( Akkor most a facebook volt a hibás:( Nézd meg üzijeid!

Hazatalált a madárka, itt van nálam!:)

evikusz írta...

Néztem én minden nap, de semmi...
Most is megnéztem, hátha mégis én voltam figyelmetlen, de nem, tényleg nem kaptam üzenetet :D

Jaj de jó! Úgy örülök, hogy megvan :D