Oldalak

2012. augusztus 11., szombat

Gyűrűpárna

2009-ben hímeztem egy gyűrűpárnát a húgomnak.
A fényképezkedés a kész párnáról elmaradt, aztán mindig elfelejtettem, amikor meg eszembe jutott, nem volt nálam fotó masina...

Na de most végre lefényképeztem, így néhány év után meg is tudom mutatni :D
A fotó kedvéért még a gyűrűket is belefűztük :)


Akkor még nem volt varrógépem és nem akartam kézzel összeszerencsétlenkedni, de így utólag lehet, hogy jobb lett volna.

A varrónő összeírta, hogy miből mennyi anyagra lesz szüksége és a csipkéből keveset írt fel. Bárcsak hallgattam volna a megérzésemre és vettem volna 20 centivel többet belőle, mert mint kiderült, rövid lett a csipke, azért ilyen furi/csálé.

De a lényeg, hogy a húgomnak nagyon tetszett és most is nagy becsben tartja :)

Nincsenek megjegyzések: