Oldalak

2012. július 6., péntek

3. kirodítható táska

Erről a táskáról még nem meséltem, csak kiraktam a Facebookra, a képeket. :)


Anyós jelöltem név- és születés napja volt nem rég és gondoltam, összedobok neki egy kifordítható tasánkát.
Nagyon izgultam, hogy tetszeni fog-e neki, de azt hiszem sikert arattam :)

Természetesen a zsebek erről sem maradhattak le, ezúttal kipróbáltam a varrógép hímző programját. Egész mutatós lett.

Továbbá tettem még a táskára egy-egy pántot vagy szalagot, mindkét oldalhoz illőt, hogy be lehessen kötni a száját.

Időközben eszembe jutott még pár ötlet a "száj betapasztáshoz". Talán legközelebb meg is valósítom.

Mondanom sem kell, nagyon tetszik ez a fajta táska. Tetszik, hogy egyből két táskát készítek, hogy változatos, de mégis egyszerű, viszonylag gyorsan el lehet vele készülni, de azért tartogat kihívásokat is a varrása.

Nincsenek megjegyzések: