Oldalak

2010. szeptember 23., csütörtök

Én is kipróbálom végre...

...a bogyós fonalat.

Még nincsen készen a sál. Melóhelyre elhoztam, gondoltam kötögetek üres perceimben, aztán éppen nagyon ráértem és elfogyott a fonalam :(
Most várhatok a befejezéssel amíg hazaérek :D

A legtöbb helyen úgy láttam ezt a bogyós sálat, hogy lazára volt kötve.
Az enyém sűrű lesz. Két bogyesz között kötöttem le két szemet.
Egy sor simát és egy sor fordítottat. Nem tudom, ti mennyire látjátok a képen, úgy néz ki, mintha a bogyók a sál egyik oldalára kerültek volna. Ha végig simával kötök, akkor meg egyforma lenne a két oldala.

1 megjegyzés:

mannamari írta...

Én is így kötöttem, hogy a két nudli között két szemet kötöttem le. Viszont mindig simán kötöttem a szemeket, így mindkét oldala egyforma lett. http://mannamari.blogspot.com/2010/09/sal.html